torsdag 24 maj 2012

"Just hit play and watch my life fall apart"

Hejsan!
Det var ett tag sedan jag skrev, och jag tänkte uppdatera då det hänt massa grejer i mitt liv.
Observera att denna blogg enbart finns för att jag ska dokummentera mina egna åsikter, tankar och känslor för stunden. Alltså jag skriver när jag känner för det - alltså inte för att göra någon annan glad!

Precis som rubriken säger "Just hit play and watch my life fall apart " så känns det nu - exakt nu..
Jag har / eller hade, en kompis, som jag inte nämner namnet på, men vi kallar honom för O

Den här killen, O , han fanns alltid där, han berättade hur fin han tyckte jag var. När han sa:
-Jag tycker om dig.
Då svarade jag alltid, "jag tycker om dig också", men han kände på sig att något inte stämde, alltså, att jag pratade med flera killar och sådär. Ja, de klart jag gjorde det, liksom jag har mer killvänner än tjejer och jag smsar oftast med killar. Liksom.. jag kommer bättre överrens med dem. Då började han skälla ut mig, och sa emot och fråga mig varför jag gjorde så, eftersom han trodde jag var "mer än vän" med hälften av dem. - Så var det naturligtvis INTE. Men inte lyssnade han på mig inte..

O började prata med min vän och fick även henne på fall. Under denna tid bråkade jag och O riktigt mycket, och han var tillslut så dum, så att han sa till min vän, vad jag sagt om henne och det här betyder ju att han försökte få oss två att börja bråka också. Jag vet, en riktig vän säger inte saker om sina vänner, men detta råkade bara trilla ur min mun, eller snarare trilla ut på mitt tangentbord. Jag kände mig hemsk, hur kunde jag göra så mot min vän? Mot en av mina bästa vänner...

Han, O, lyckades dock inte splittra på oss, och vi blev bara närmare vänner då vi båda blivit grymt rädda att förlora den andre. Jag älskar henne, och det kommer jag alltid göra. Oavsett vad. Men han, han berättade så sent som igår att han har flickvän, sedan två år tillbaka. Och ändå satt han och skrev "jag vill ha dig" till både mig och min vän.

Både jag och min vän blev såklart ledsna, och båda två brast i gråt. Att han sedan kallat mig för player när jag bara smsat med andra, det är sjukt. Om någon av oss är player, så är det väl ändå han, då han haft tjej HELA TIDEN?!

Problemet är, detta är den tredje gången en sådan sak händer mig I ÅR.
Jag orkar inte....


1 kommentar:

  1. Fan, skrev värsta långa kommentaren, så råkas allt raderas.. Aja, det jag kom fram till var iaf, gå vidare och visa honom vad det är han missar!! VAR DEN STORA PERSONEN MED VÄRDET I BEHÅLL!!

    SvaraRadera